20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20
Hotel Casa Anamaría
Hotel Casa Anamaría
1 de 20

Descripción

Con un aire que recuerda a los antiguos palacios de origen italiano, el Hotel Casa Anamaria destaca por la decoración de sus estancias, de gran elegancia, sofisticación y sobriedad, pues la verdadera ornamentación proviene del paisaje que lo rodea: verdes prados y montañas que hacen que relajarse sea una obligación.

Además este hotel cuenta con otras dos estancias situadas fuera del edificio principal y construidas donde antaño estuviera la Masía de Can Motes, de la cual se conserva la antigua arquitectura así como la decoración inspirada en una casa de campo.  

Su huerto propio y su amor por los productos de temporada que ofrece la tierra harán que degustéis riquísimas recetas con un toque de innovación que os dejarán sin palabras. Además, os proponen una composición del menú totalmente personalizada, por lo que podréis plasmar todos vuestros deseos en él. 

Detalles

  • Medio alto
  • ¿Cuáles son las características más relevantes de las instalaciones?

    Jardín, Terraza, Piscina, Vistas panorámicas
  • Gama de precios del servicio

    Medio alto
  • ¿Qué curiosidad o característica especial resaltarías sobre tu negocio?

    En el Hotel Casa Anamaría harán todo lo que esté en sus manos para que el día de vuestra boda sea perfecto y encontréis todo tal y como siempre os lo habíais imaginado.

Opiniones (2)

Deja tu opinión

¿Los has utilizado? Deja tu opinión

4.4
2 opiniones
Utilicé este servicio en mi boda

Molt poc professionals, enganys i decepció.

Ens provoca molta tristesa haver d’escriure aquest comentari, per això mateix ho hem estat posposant des de que ens vam casar al gener del 2017, però pensem que és molt important fer arribar aquesta informació als que estigueu considerant fer el vostre casament a Casa Anamaria. Això no és un relat de queixa, sinó de tristesa, decepció i impotència.

Tot va començar al Febrer del 2016, quasi un any abans de la data del nostre casament. Vam anar a veure l’hotel Casa Anamaria i ens vam enamorar del lloc. Realment l’entorn és idíl·lic, enmig de camps i natura. Només hi havia un tema que ens preocupava: el nostre casament era al gener i semblava que el lloc no estava preparat per fer casaments que no fossin d’estiu. Ens vam reunir amb la Cristina, la directora de l’hotel i qui s’encarrega dels casaments. Ella ens va dir que no ens preocupéssim per res, que tenien pensat fer un tancament de vidre a la sala del banquet, que posarien calefacció, un túnel de sortida que comuniqués amb l’hotel (perquè la gent no es mullés ni passés fred si havien d’anar als serveis). Tot això havia d’estar fet al Setembre ja que tenien un altre casament segons ens van dir. Amb això ens va convèncer i vam signar el contracte. En aquest moment ja se’ns va fer estrany que havent vist altres contractes de llocs de casaments, on tot està estipulat al més mínim detall, el seu contracte no posava res, només el dia i l’import, cap tipus de clàusula del que es comprometien, què passaria en cas de contratemps, etc. Donat que érem conscients dels riscos de reservar un lloc sense tenir l’obra acabada, els vam fer afegir un punt al contacte en el que es comprometien a fer el que ens havien dit. Tot i no estar gaire conformes per part seva, finalment van accedir i ho van signar.

No va ser fins a mitjans d’Octubre que van fer el tancat de vidre (un mes de retràs). En una visita que vam fer, per casualitat es va posar a ploure i vam descobrir que hi havia goteres per tot arreu a la sala del banquet. No ens referim a quatre gotes, sinó a que l’aigua entrava per sota el tancat i queia per les juntes del sostre “a xorro” literalment. Al ser un tancat de “quita i pon” no quedava del tot ben segellat i passava això. Vam insistir perquè ho solucionessin i al Novembre ens diuen que ja està arreglat, però per sorpresa nostre quan hi vam tornar a anar encara hi havia goteres, menys, però et mullaves igual. El que més ens preocupava és que queia aigua sobre el cablejat i comptadors elèctrics, i això podia fer saltar la llum en qualsevol moment i quedar-nos sense casament. Vam passar un mes complicat anant allà cada dos per tres, assegurant que fessin les reparacions pertinents, amb l’estrès que tot això comporta, a més del temps i les despeses en desplaçaments, ja que veníem de Barcelona (1.30h). Un altre tema de preocupació era que encara no havien fet el túnel de sortida amb la bomba de calor, i faltaven menys de 2 mesos pel casament. La Cristina ens assegurava en tot moment que estaria fet i que no patíssim, però que si no confiàvem en ella podíem rescindir el contracte, ja que textualment “aquest casament li estava donant molts mals de cap”. Al dir-nos això vam preparar un nou contacte incloent tot el ja s’havien compromès a fer (tancat sense goteres, túnel de sortida, calefacció, etc), però afegint altres problemes que van anar sorgint, com que no hi havia il·luminació a la sala o que s’havien de reparar els desperfectes causats per les goteres (taques a la paret), i vam afegir que si el dia del casament no estava acabat o alguna d’aquestes coses fallava ens havien de tornar els diners. Es van negar rotundament a signar-ho, i això ens va fer dubtar molt de que tinguessin intenció de complir el que ens deien. I efectivament així va ser, una setmana més tard ens va comunicar que no tenien pressupost per col·locar un túnel amb bomba d’aire calent i que com a molt potser ens posaven una marquesina. Cal dir que a més tot això dit de males maneres com si encara els culpables fóssim nosaltres, i en cap cas a títol de disculpa. Us imagineu? Una sala de vidre al mig del jardí, amb portes correteres àmplies que es van obrint cada dos per tres pel pas del personal i mentre va entrant el fred i la pluja. A més els convidats han de sortir a fora i mullar-se si volen fer ús dels serveis. Van tractar de convèncer-nos per fer el banquet a l’interior de l’hotel, on havíem d’estar dividits en 3 sales per poder cabre els més de 100 convidats que érem. A més textualment ens va dir que “aquest és un lloc on se celebrem casaments d'estiu i que ja ens hauríem d'haver adonat d'això abans”. Ens va dir que el millor que podíem fer era rescindir el contracte, que ens tornaria la paga i senyal, i que tant ella com nosaltres estaríem més tranquils si ho fèiem en un altre lloc.

No va ser una decisió fàcil, ja que tot i els inconvenients que anàvem trobant, que com podeu veure no eren pocs o banals, a nosaltres ens seguia fent il·lusió aquest lloc i vam intentar lluitar per ell fins l’últim moment, però no ens podíem arriscar a quedar-nos sense casament. Només imaginar-nos un dia fred i plujós de gener, amb tots els convidats passant fred i mullats...no podia ser. Us imagineu la il·lusió d’una núvia quan tria tots els detalls de la decoració, flors, etc pensant en un lloc concret, vivint la pel·lícula mentalment de com serà tot, i de cop i volta es desperta del somni, tot ha canviat, s’ha de desfer i adaptar-ho a un altre lloc diferent? Més que un somni era un mal son això.

Així que a 1 mes vista del casament ens trobem tornant a buscar llocs pel banquet i parlant amb tots els proveïdors que teníem contractats, que no són pocs (càtering, fotògrafs, DJ, perruqueria, maquillatge, flors, etc), per veure si accedien a fer-ho en un altre lloc. Vam tenir molta sort i vam trobar Mas Bonvilar, una masia preciosa al Vallès. Per sort els proveïdors van accedir al canvi (evidentment pagant suplements per desplaçament, el que va suposar un extra >2000e), ja que sinó haguéssim perdut totes les pagues i senyals, que sobretot en el cas del càtering eren molts diners.

No havia passat ni una setmana quan comuniquem a Casa Anamaria que escollim la opció de rescindir el contracte. Ràpidament ens responen de males maneres que no ens tornen la paga i senyal ja que ells han fet tot el que els havíem demanat (tot i que evidentment no era el cas).

A part de la decepció, dins nostre hi havia un sentiment de ràbia, ja que a sobre de tots els mals de cap que la seva falta de professionalitat ens estava causant, el fet de que no ens tornessin la paga i senyal ja era la “guinda” del pastís. Si s’haguessin disculpat per no haver complert el contracte i ens haguessin tractat bé, potser encara ho haguéssim pogut oblidar tot, però no, ells no fan les coses així. Incompleixen el contracte, et tracten malament, i quan demanes rescindir el contracte (opció que ells ens van donar) de cop i volta et diuen que no. Realment valia la pena quedar tant malament per 1500e de paga i senyal?

Vam parlar amb el nostre advocat i els vam enviar un burofax explicant totes les despeses extres que aquest canvi d’última hora ens havia ocasionat (econòmiques, perquè les morals no tenen preu...) i tot i així es van negar a tornar-nos res.

Ens em sentit enganyats i estafats. No hem conegut mai una persona tant poc professional i amb menys paraula que la Cristina. És una persona de qui no us podeu fiar, un dia et diu blanc i al següent negre, i ella tant tranquil.la. Tenint en compte tot el que implica organitzar un casament pensem que és molt important que el lloc del banquet sigui un lloc amb àmplia experiència i amb qui es pugui confiar, que tinguin tots els contratemps previstos i sàpiguen com solucionar-los. Casa Anamaria no compleix aquestes característiques, i és una llàstima perquè el lloc té molt potencial si estigués dirigit per algú amb més mà dreta.

Al fer el canvi amb Mas Bonvilar ens vam adonar que allà tot era “sí” quan a Casa Anamaria tot era “no”. Només van fer que posar-nos facilitats i ens van ajudar a organitzar-ho tot. Ara ens adonàvem de lo complicat que havia estat tot allà, on era una lluita constant.

Pensem que celebrar un casament a Casa Anamaria en època de bon temps és possible, o en el cas de grups reduïts d’unes 50 persones també es pot fer dins l’hotel, però si es tria fer-ho a fora s’ha de ser conscient que no estan preparats pel mal temps.

Us deixem unes consideracions que creiem important que tingueu en compte si voleu fer el vostre casament aquí, ja que nosaltres no ens vam adonar fins més endavant:

  • Estan acostumats a tractar amb “wedding planer” i fer casaments d’alt nivell, on si hi ha qualsevol problema amb diners se soluciona. Per exemple, falta llum, doncs els nuvis en posen. Heu de tenir en compte que ells no posaran res extra que no hi sigui, tot i que inicialment us puguin dir que sí. Així que si no sou dels que teniu un pressupost il·limitat i us ho organitzeu pel vostre compte pot ser molt complicat ja que no et posen cap facilitat.
  • Si no teniu wedding planer haureu de tractar personalment amb la directora de l’hotel, la Cristina, qui està molt enfeinada amb altres temes i no es pot dedicar prioritàriament als casaments. Compteu que és normal que trigui setmanes en contestar emails i sigui difícil localitzar-la per telèfon.
  • Només hi ha 2 wc’s a la planta baixa de l’hotel, a tenir en compte en casaments grans. Us diran que poden fer servir els de les habitacions si es queden allotjats a l’hotel però a nosaltres ens semblava poc pràctic i creiem que hagués estat insuficient.
  • Obligatori contractar amb ells la barra lliure.
  • Et deixen fer ús del mobiliari que tenen, però si s’ha de recol·locar ho haureu de fer vosaltres mateixos o contractar a algú, i després de l’esdeveniment ho haureu de deixar tot com al principi.
  • Poc personal de l’hotel durant l’esdeveniment. Ens van dir que hi hauria algú a recepció. Si passa qualsevol imprevist la directora no està allà tota l’estona i tampoc els de manteniment.

Esperem que com a mínim aquesta mala experiència viscuda per nosaltres sigui d’utilitat per evitar que això pugui passar a altres parelles. De la mateixa manera esperem que aquesta crítica sigui constructiva per Casa Anamaria i puguin aprendre dels seus errors, ja que com hem dit el lloc s’ho val.

Notificar abuso
Utilicé este servicio en mi boda

celebramos nuestra boda en junio del año pasado, y en una palabra,  inolvidable!  El hotel es de ensueño y el equipo simplemente genial. Después nos alojamos todos en el hotel y nos sentimos como en casa. Qué más podíamos pedir para un día tan especial!

Lo recomiendo 100% sin dudarlo un segundo!!

Notificar abuso
Respuesta del proveedor

Buenas tardes Isa,


Guardamos un pedacito de vuestra boda en nuestro corazoncito ya que la recordamos con mucho cariño y siempre nos encanta cuando volvéis a visitarnos. 


Un besazo para toda la familia de parte de todo el equipo de Casa Anamaria y nos vemos pronto!

Dirección de Hotel Casa Anamaria en Girona:

Ollers 17833 Ollés